דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת קעקועים - געגועים צרובים בעור 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2347 פעמים ]

רובנו ככולנו מוצאים עצמם לא אחת מתחרטים על דברים – חלקנו על דברים שעשו, חלקנו על דברים שרצינו או יכולנו לעשות אבל לא עשינו ( אגב,ההסבר לאי-העשייה הוא ודאי תירוץ). יש דברים שעשינו והם בלתי הפיכים אבל יש דברים – אפילו קעקועים – שאם וכאשר מתחרטים עליהם, ניתן להסירם. קעקועים הם הפיכים.
הסרת קעקועים מאפשר למי שקעקעו שם של אהוב או אהובה על אחד מאיברי גופם, גלויים או מוצנעים, להסירו אם וכאשר תמה האהבה לגווע. יש הבוחרות לבצע את הפעולה בטרם תבחרנה שמלת כלה שכן ישנן שמלות אשר חושפות את הקעקוע. בקליניקת טופ לייזר תוכלו להפוך על פיו גם מצב שנראה לכם כבלתי הפיך. יש כיום מענה אפקטיבי להסרת קעקועים ואין שום סיבה לדחות את ההסרה בשל חשש מאי הצלחה.
מותר להתחרט. החרטה היא טבעית. לא אחת – בלתי נמנעת. מי מכם שרוצים להסיק קעקועים מוזמנים הסירם במקום האולטימטיבי העוסק בתחום הסרת קעקועים בטכניקה, בטכנולוגיה ובמכשור שהם הצעקה (שקטה מאוד) האחרונה בתחום: מכשיר לייזר המסיר קעקועים בכל צבע.
בשל רגישות הנושא מכל בחינה, חשוב להקדים ייעוץ לביצוע, לתאם ציפיות ובעיקר – להתוודע אל האפשרות להיפטר אחת ולתמיד מקעקוע קבוע. הסרת קעקועים בלייזר מאפשרת להיפטר מקעקוע בתוך זמן קצר. אורך הגל מותאם לצבע הפיגמנט של מי שמסירים מהם את הקעקוע והקרן, שעוברת דרך השכבה החיצונית של העור ופגיעתה בו, אם בכלל, מזערית וזניחה, מגיע ישירות אל החומר שממנו עשוי הקעקוע ומפוררת אותו.
הסרה מהירה ויעילה של קעקועים:
כאשר אתם עורכים שיקולים לכאן או לכאן – האם המאמץ הכרוך בהסרת הקעקועים מצדיק את הסרתם, חשוב שתדעו: ניתן כיום לבצע הסרת קעקועים במהירות וביעילות ולהשיג תוצאות טובות מאוד. אם נשבעתם זה לה אהבה לנצח וכרתתם ביניכם ברית עולם, אשר הקעקוע נתן לה ביטוי והמחיש אותה באופן חזותי, והדברים השתנו והרגשות הצטננו וקרה מה שקרה ונפרדתם....
אין כל סיבה להמשיך לחיות עם אות וסימן שסימל אהבה חזקה בימים ובשנים שלאחר הפרת הנדר. בטופ לייזר מרפאת מומחים (ארבעה מהטובים ביותר בתחומם) מן המעלה הראשונה, המסירים קעקועים במקצועיות ובאמניות באמצעות מכשור רפואי מתקדם ביותר. ניתן להתייעץ בדיסקרטיות מלאה ללא התחייבות והשירות ללא ספק מצוין בוודאות והסמכה 

 

הסרת קעקועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב